loading...
سان 2538 ! مرجعه تفریح و سرگرمی
محمد جواد بازدید : 637 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (6)

متن آهنگ اگه این ارزشو دارم از پژمان جمشیدی + دانلود آهنگ

آهنگ : میلاد باران - تنظیم : زانیار خسروی
ترانه سـُرا : مریم اسدی

 

متن آهنگ اگه این ارزشو دارم از پژمان جمشیدی |


متن آهنگ اگه این ارزشو دارم

 

اگه این ارزشو دارم امشب و بمون کنارم بخدا طاقت ِ دوری
از تورو دیگه ندارم
اگه این ارزشو دارم تو چشای ِ من نگاه کن برای ِ تنهایی من
همین امشب و دعا کن
.
بگو تو دل ِ من هنوزم واسه من یه ذره جا هست
هنوزم تو گوشم هرشب
یک صدای ِ آشنا هست
بگو امشب و میمونی که شاید آروم بگیرم
میخوام اونقد تویه
چشات خیره شم
تا که بمیرم ... تا که بمیرم
.
.
اگه این ارزشو دارم امشب و با من سحر کن فقط این یه بار و امشب
تویه عاشقی خطر کن
بزار امشب فقط امشب حس.کنم مال ِ منی تو میدونم پیشم میمونی
قلبم و نمیشکنی تو
.
بگو تو دل ِ من هنوزم واسه من یه ذره جا هست
هنوزم تو گوشم هرشب
یک صدای ِ.آشنا هست
بگو امشب و میمونی که شاید آروم بگیرم
میخوام اونقد تویه
چشات خیره شم
تا که بمیرم ... تا که بمیرم
.
.
.
بگو تو دل ِ من هنوزم واسه من یه ذره جا هست
هنوزم تو گوشم هرشب
یک صدای ِ آشنا هست
بگو امشب و میمونی که شاید آروم بگیرم
میخوام اونقد تویه
چشات خیره شم
تا که بمیرم ... تا که بمیرم
 


 

دانلود آهنگ اگه این ارزشو دارم پژمان جمشیدی :

Mp3 320.

Serv 1 :

Pejman Jamshidi - Age In Arzesho Daram Text -- .Mp3

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir در تاریخ 1392/10/15 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

همه پرسپولیس ها هنرمندن خدایی خیلی باحالی اقا پژمانشکلک

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/10/15 و 10:54 دقیقه ارسال شده است

همه پرسپولیس ها هنرمندن خدایی خیلی باحالی اقا پژمانشکلک

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1392/10/05 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

ببینید و صفا کنید عشقمی پژی دوست دارم چون هنرمندی....
خیلی بهتر از بعضی ها می خونه بعضی ها که خیلی به خودشون افتخار می کنن اما هیچی نیستن یاد بگیرن ....امیدوارم دفعه بعد ریتم ها رو هم خوب اجرا کنه وسطا یکمی از دستش در رفته بود !ولی در هر حال ادب و فهم و شعورش خیلی بیشتر از بعضی از خواننده های آبیه!I love you شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط پری در تاریخ 1392/09/21 و 16:32 دقیقه ارسال شده است

جک نگو دیگه بهار

این نظر توسط پریان در تاریخ 1392/09/06 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

افرین پژی جان همین جورررررر ادامه بده بلکه به یه جایی برسی...شکلکشکلک

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/09/06 و 15:41 دقیقه ارسال شده است

بابا ایول حال کنید ازهر انگشت این بازیکن پرسپلیسسسسسسسسسسس هزار تاهنرمیباره!شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مطالب خوبی دارد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 903
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 180
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 646
  • بازدید ماه : 2,322
  • بازدید سال : 63,907
  • بازدید کلی : 890,897
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    Xبستن تبلیغ

    کد گوگل پلاس بسیار کوچک

    انجمن تخصصی برای وبمستران

    مرجع کد و آموزش برای وبمستران